Ysel – onze dienstverlening als uw administratie partner
Moderne administratie? Actuele inzage in cijfers voor elke ondernemer key business.
Vraag het een willekeurig ondernemer. Wat is cruciaal als je het over je cijfers hebt. Grote kans dat 9 van de 10 ondernemer zal zeggen. “Actuele inzage is voor mij het belangrijkste”. Niet gek natuurlijk. Voor ondernemers is het cruciaal om te kunnen sturen op actuele cijfers. Bij Ysel is dit vanzelfsprekend. Ysel werkt toekomstgericht werken. Dankzij de moderne software en de nieuwe digitale processen die we hiervoor inrichten, kunnen we samen met de klant uit de cijfers halen wat erin zit. Dat zorgt voor nog meer actueel inzicht, grotere wendbaarheid en extra kansen op het gebied van bijvoorbeeld fiscale optimalisatie.
Administratiekantoor: uw digitale boekhouder
Ysel is een moderne administratieve dienstverlener. Wij weten dus als geen ander dat om goed en snel te kunnen anticiperen op veranderende omstandigheden de ondernemer actuele cijfers nodig heeft. Daarom richten we de digitale processen voor onze administratieve dienstverlening zo in dat we administraties sneller kunnen verwerken. Hiervoor gebruiken wij de (hypermoderne) software van bijvoorbeeld Exact, Visionplanner en Twinfield. Sommige ondernemers koppelen daar nog andere vormen van business intelligence aan zoals Power BI. Efficiënt en soepel en zonder al te veel zelf software gaan ontwikkelen of schrijven. Dat laatste is namelijk voor vrijwel géén enkele MKB-ondernemer rendabel.
Efficiënt werkende boekhouding
Traditioneel gezien leveren veel klanten hun administratie pas in de btw-maanden aan (januari, april, juli en oktober). Dat kan, maar tegenwoordig kan er zoveel meer. Gebruik je de juiste bankkoppelingen, dan kun je veel verder up te date blijven door onze medewerkers de administratie weg te laten boeken. Dat werkt het meest efficiënt als de ondernemer inkomende facturen doorlopend scant en mailt. Wij hebben dan direct online inzage en we kunnen deze digitale verwerken veelal binnen 24 uur. Als klant ben je dus bijna altijd helemaal ‘bij’. En als je dit combineert met onze service op het gebied van koppelingen aan de online betalingen (je kunt de facturen klaar laten zetten bij de te verrichten bankbetalingen), dan is helemaal veel efficiency te bereiken. Dat laatste echter vinden veel MKB ondernemers niet altijd fijn. Dit is natuurlijk ook een kwestie van “wat werkt er voor mij het best”.
Wat krijg je terug van je digitale boekhouder als toegevoegde waarde?
Wat krijg je als klant nu terug voor een investering in digitalisering? Naar onze mening is dat een combinatie van ‘snelheid’ en ‘inzicht’. Snelheid levert je op dat jouw onderneming zich met de eigen kernactiviteit kan bezighouden. Inzicht levert op dat je jouw output gericht kunt gaan verbeteren.
In co-creatie met een aantal klanten hebben we een aantrekkelijke oplossing bedacht waarbij medewerkers van Ysel voor de invulling bij de klant zorgen. Er kan dan beter en tussentijds worden gecommuniceerd over de cijfers. De meeste klanten hebben zo een moment van feedback per kwartaal, halfjaar en soms zelfs per maand. Kortom: business process outsourcing in de financiële kolom is wat wij in de toegevoegde waarde voor u betekenen. En speelt er een fiscale kwestie? Di handelen we snel en efficiënt af. En als er daarbij hulp van specialisten nodig is, nemen wij contact op met Cervus. Cervus zit in hetzelfde complex aan de Wipstrikkerallee 95 te Zwolle.
Kortom, door in de actualiteit te blijven werken kan Ysel je beter (fiscaal) adviseren, en je sneller en proactiever bijstaan en inzicht geven.
Boekhouding vraagt om transparante prijzen, vaste afspraken
Ook de klanten van Ysel hebben behoefte aan transparantie in de facturatie. Dat is vanzelfsprekend als de dienstverlening is gebaseerd op het aantal uren dat wij nodig hebben. Klanten van Ysel krijgen dus transparante facturen via abonnementsvormen en facturatie vooraf. De diensten staan ook toe dat er met vaste prijzen en/ of prijsafspraken wordt gewerkt. Dus alles op het gebied van administratie en rapportage, inclusief tussentijdse cijfers, de jaarrekening en fiscale aangiftes, maar wel op basis van fair use en afgesproken bandbreedtes. Zo maken we heldere afspraken met klanten.
De ruggengraat van boekhouding is het leveren van actuele managementinformatie
Wens je tussentijdse cijfers voor managementrapportages? Geen probleem. Ook hierover maken wij graag afspraken. De moderne software biedt deze mogelijkheid eigenlijk altijd. Eén belletje naar jouw aanspreekpunt en kort erna heb je de gevraagde overzichten beschikbaar. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld cijfers voor een hypotheekaanvraag (privé) of een financieringsaanvraag voor je bedrijf.
De medewerkers van Ysel staan voor u klaar! Graag komen wij met je in contact.